سازمان مدیریت و برنامه ریزی در کنار دستگاه های اجرایی استان با هدف رضایتمندی مردم قرار دارد
جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با حضور مریم ابراهیمی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات ستادی اداره کل منابع طبیعی برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان علیرضا ابوالحسنی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به گستره ی فعالیتهای این اداره کل در بخشهای گوناگون در معاونت های 1- حفاظت و امور اراضی که شامل؛ تداخلات ملکی اراضی ملی و مستثنیات، استعدادیابی، معادن، طرحهای عمومی و عمرانی 2- آبخیزداری در حوزه اجرای سازه های آبخیز و مقابله با خشکسالی و تغذیه سفره های آب زیرزمینی و 3- معاونت فنی در بخشهای جنگل، مرتع، بیابان و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور این اداره کل را جزو دستگاههای اجرایی با بیشترین مراجعه کننده از سراسر استان برشمرد و عنوان کرد: بر پایی میزخدمت فیزیکی در دفاتر معاونت ها و همچنین میز خدمت الکترونیک از طریق درگاه اینترنتی به آدرس https//mizekhedmat.frw.irگامی مهم و موثر در امر پاسخگویی سریع و غیرحضوری به مراجعین است.
ابراهیمی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت استان در این جلسه بیان داشت: ارزیابی دستگاههای اجرایی استان در حوزه برپایی میزخدمت و ارائه خدمات الکترونیک با هدف رضایتمندی مراجعین به ادارات کل به ویژه اداراتی که بیشترین ارباب رجوع را دارند توسط تیم ارزیاب متشکل از دفتر بازرسی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بسیج ادارات استان کرمان صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته چالش ها و کاستی های پاسخگویی به مراجعین از طریق میز خدمت فیزیکی و الکترونیکی بررسی و نتیجه به صورت کتبی به دستگاه اجرایی جهت رفع موانع احتمالی پیش رو اعلام می گردد.
ابراهیمی پور سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را به عنوان مشاور و با هدف جلب هر چه بیشتر رضایتمندی مردم در کنار ادارات کل نام برد و ارائه راه کارهای کوتاه مدت و بلند مدت پاسخگویی سریع و غیرحضوری به مراجعه کنندگان از سوی دستگاه های اجرایی را بمنظور بررسی و اجرایی نمودن، گامی مهم در تحقق این هدف دانست.
ارسال به دوست